Niestety, nie mam pozytywnej opinii na temat zakupów w sklepie botimo (a buty są piękne). Najpierw w maju, po rozmowie telefonicznej, zwróciłam buty z prośbą o wymianę jednej pary na rozmiar większy. Nie uwzględniono tego i zwrócono pieniądze. W czerwcu zamówiłam większy rozmiar tych butów i jeszcze baleriny. Zapłaciłam za dwie pary a otrzymałam tylko jedną. Znowu (oczywiście po pewnym czasie, nie od razu) zadzwoniłam do sklepu z prośbą o wyjaśnienie (nie otrzymałam żadnej informacji). W rozmowie telefonicznej poinformowano mnie, że nie otrzymałam balerin ponieważ nie ma rozmiaru w kolorze zielonym. Pani zaproponowała, że wyśle mi buty w kolorze brązowym i wtedy zdecyduję czy rozmiar i kolor mi odpowiadają, otrzymałam również informację że mogę wymienić buty na rozmiar mniejszy (37- zielony kolor, dostępny). Zgodziłam się, buty przyszły następnego dnia. Zdecydowałam, że jednak wymienię buty na mniejszy rozmiar w kolorze zielonym. Zadzwoniłam i przekazałam informację, że odsyłam buty i proszę o wymianę na zielone, mniejszy rozmiar (oczywiście w odpowiedni sposób wypełniłam formularz). 2 lipca otrzymałam informację, że zwrot dotarł do sklepu. 7 lipca ponownie zadzwoniłam do sklepu, ponieważ nie otrzymałam jeszcze butów. Pani dopiero tego dnia odpakowała mój zwrot. Usłyszałam, że mniejszy rozmiar nie jest dostępny (?!). Nie wiem, jak to możliwe, że drugi raz kupiłam buty, które nie były dostępne. Ciekawe, czy w taki sposób sklep traktuje wszystkich klientów czy tylko ja miałam pecha...? I czy klient powinien tyle razy dzwonić do sklepu i prosić o załatwienie sprawy...?