ZAMÓWIENIE

1. Jak złożyć zamówienie?

Proces składania zamówienia dokładnie opisaliśmy w zakładce: Jak kupować

2. Jak szybko zrealizujecie moje zamówienie?

Zamówienia złożone i opłacone od poniedziałku do piątku przed godziną 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w weekendy oraz święta, wysyłamy kolejnego dnia roboczego. 

3. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Można anulować zamówienie o ile nie zostało ono już przez nas wysłane. W takim przypadku należy odebrać a następnie zwrócić przesyłkę zgodnie z instrukcją w zakładce: Zwrot i wymiana towaru 

4. Podczas próby opłacenia zamówienia system zawiesił się, jak mogę opłacić zamówienie?

W przypadku problemów z płatnościami internetowymi, możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym. 

Dane do przelewu:
Botimo Sp. z o.o.
Stanisław Dolny 312A
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
48 1020 1433 0000 1402 0186 0899

5. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

W naszym sklepie do każdego produktu indywidualnie dobieramy tabele rozmiarów.
Przed zakupem zalecamy aby zmierzyć stopę zgodnie z instrukcją poniżej, a następnie porównać wynik z wartością z tabeli. Wartości w niej pokazane są orientacyjne i odpowiadają maksymalnej długości stopy kupującego.

INSTRUKCJA JAK ZMIERZYĆ STOPĘ

1. Przygotuj czystą kartkę papieru oraz długopis.

2. Umieść stopę na kartce papieru i ją odrysuj.

3. Zmierz odległość pkt. A od pkt. B (najbardziej wysunięte punkty obrysu).

4. Wynik porównaj z wartością przy wybranym rozmiarze. Wartości w tabeli odzwierciedlają maksymalną długość stopy kupującego.



WARTO WIEDZIEĆ
Jeśli mimo wszystko wybrany przez Ciebie rozmiar jest nietrafiony, możesz całkowicie za darmo dokonać jego wymiany na inny lub zwrotu zamówienia. Instrukcje jak to zrobić znajdziesz w zakładce Zwrot i wymiana towaru. Jeśli chciałbyś dokonać wymiany możesz równoległe do zwrotu stworzyć nowe zamówienie w naszym sklepie.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
+48 534 428 836
sklep@botimo.pl

Biuro obsługi klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. 

6. Rozmiar który mnie interesuje nie jest dostępny, czy mogę go zamówić?

W przypadku niedostępnego rozmiaru możesz się z nami skontaktować, poinformujemy cię czy dany model pojawi się ponownie w naszym sklepie.

7. Czy na zakupione obuwie udzielana jest gwarancja?

Tak, udzielamy dwu letniej gwarancji producenckiej na całość naszego asortymentu. 


WYSYŁKA

1. Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostaw możesz zobaczyć w cenniku poniżej.

CENNIK DOSTAW

InPost Paczkomat
PRZEDPŁATA POBRANIE
do 359 PLN 13 PLN 14 PLN
od 359 PLN 0 PLN X

 

InPost Kurier
PRZEDPŁATA POBRANIE
do 359 PLN 13 PLN 16 PLN
od 359 PLN 0 PLN 0 PLN

2. Czy wysyłacie zamówienia za granice?

Tak, paczki na terenie Unii Europejskiej dostarczane są zwykle w ciągu 5 dni roboczych. W celu uzyskania dokładnych danych na temat kosztów przesyłki oraz realizacji zamówienia skontaktuj się z nami mail: sklep@botimo.pl tel. +48 534 428 836.


3. Czy mogę zamówić obuwie z prośbą dostarczenia w wybranej przeze mnie dacie?

Tak, w takim przypadku należy uzupełnić pole "dodatkowe uwagi" podczas wykonywania zamówienia. 

4. W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy InPost dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.  Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę, wybierając tą opcje dostawy możesz odebrać przesyłkę w dowolnym dogodnym dla ciebie terminie.

5. Czy kurier zadzwoni przed dostarczeniem przesyłki?

Z reguły kurierzy dzwonią przed dostarczeniem przesyłki, jednakże nie możemy ci tego zagwarantować - kurier nie ma takiego obowiązku. W przypadku Paczkomatów InPost, zostaniesz powiadomiony za pomocą maila oraz sms w momencie umieszczenia przesyłki w Paczkomacie. 

6. Co w przypadku uszkodzenia paczki przez kuriera?

W przypadku uszkodzonej przesyłki, należy sporządzić przy kurierze protokół szkody oraz skontaktować się z nami.

7. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?

Kurierzy obsługują wpłaty gotówkowe oraz płatność kartą.

8. Jak szybko zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia złożone do 12:00 od poniedziałku do piątku wysyłane są tego samego dnia. W przypadku zamówień złożonych w weekend oraz święta, wysyłamy je następnego dnia roboczego. 

9. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Zamówienia można odbierać osobiście, pod warunkiem ich wcześniejszego opłacenia przez portal przelewy24 lub przelew tradycyjny.



KODY RABATOWE

1. Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wpisać podczas finalizowania zamówienia w miejscu "kod rabatowy". 

2. Mój kod rabatowy nie działa, co mogę zrobić.

Jeśli twój kod rabatowy nie jest przeterminowany, a mimo to rabat nadal się nie nalicza skontaktuj się z nami telefonicznie +48 534 428 836 lub napisz sklep@botimo.pl

3. Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?

Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Zapisując się do Naszego newslettera uzyskujesz dostęp do informacji o aktualnych trendach, nowościach oraz o promocjach dostępnych w naszym sklepie.

4. Czy kody rabatowe łączą się?

Kody rabatowe nie łączą się, ale sumują się z aktywnymi na sklepie wyprzedażami. 



NEWSLETTER

1. Czy aby zapisać się do newslettera muszę zakładać konto?

Możesz zapisać się do newslettera bez zakładania konta. Zapisując się do newslettera otrzymasz kod na -10%. Możesz to zrobić w zakładce Newsletter

2. Zapisałem się do newslettera, gdzie mogę znaleźć mój kod rabatowy?

Kod rabatowy otrzymasz na adres e-mail podany przy zapisie. Aby otrzymać kod należy pierwsze potwierdzić zapis do newslettera. 


PŁATNOŚCI

1. Jakie posiadacie formy płatności?

Zamówienia w sklepie internetowym BOTIMO.pl można opłacić na kilka sposobów:
- płatność online za pomocą operatora Przelewy24 (płatność kartą, przelew internetowy, BLIK)
- przelew tradycyjny
- płatność u kuriera InPost przy odbiorze (pobranie).

-PayPo

Dane do przelewów tradycyjnych: 
BOTIMO Sp. z o.o.
Stanisław Dolny 312A
48 1020 1433 0000 1402 0186 0899

Płatności internetowe w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne dzięki operatorowi Przelewy24.

2. Jakie informacje muszę podać w przypadku przelewu tradycyjnego?

W tytule należy wpisać: Imię, Nazwisko oraz numer zamówienia. Dodatkowo na adres sklep@botimo.pl można przesłać dowód wpłaty. Przyśpieszy to realizację zamówienia.

3. Czy mogę zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem?

Tak. Numer konta znajdziesz po finalizacji składania zamówienia oraz w mailu z potwierdzeniem.

    4. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

    Na opłacenie zamówienia masz 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.


      ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

      1. Jak dokonać zwrotu towaru?

      Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni od momentu dostarczenia go na twój adres, produkty możesz zwrócić całkowicie za darmo poprzez stronę szybkiezwroty.pl. Instrukcja dostępna jest w zakładce: Zwrot i Wymiana Towaru

      2. Czy zwrot jest darmowy?

      Produkty możesz zwrócić całkowicie za darmo poprzez stronę szybkiezwroty.pl. W przypadku wyboru innej formy zwrotu towaru, koszty przesyłki musisz pokryć z własnej kieszeni. Instrukcja zwrotu dostępna jest w zakładce: Zwrot i Wymiana Towaru

      3. Czy mogę wymienić produkt?

      Nie, jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań, należy go zwrócić a następnie zamówić ten który cie interesuje. Zwroty przyjmujemy do 14 dni od momentu dostarczenia go na twój adres, produkty możesz zwrócić całkowicie za darmo poprzez stronę szybkiezwroty.pl. Instrukcja dostępna jest w zakładce: Zwrot i Wymiana Towaru

        4. Jakie dokumenty mam dołączyć do paczki podczas zwracania produktu?

        Formularz zwrotu otrzymany wraz z przesyłką oraz opcjonalnie dowód zakupu. Brak formularza zwrotu utrudnia zwrot środków, a w niektórych przypadkach go uniemożliwia.

          4. Ile dni będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

          Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. O decyzji poinformujemy cie mailowo. 


                    INNE

                    1. Z czego produkowane jest obuwie w waszym sklepie?

                    Nasze lokalne zakłady szewskie do produkcji obuwia używają wysokiej jakości skór naturalnych z Polski oraz krajów Unii Europejskiej. 

                    2. Gdzie powstaje obuwie BOTIMO?

                    Obuwie Botimo powstaje w okolicy Kalwarii Zebrzydowskiej w Polsce. Całość produkcji odbywa się w lokalnych zakładach szewskich przy dużym nakładzie pracy ręcznej. 

                    3. Czy posiadacie sklep stacjonarny?

                    Nie posiadamy sklepów stacjonarnych, nasze obuwie dostępne jest tylko na naszej stronie www.botimo.pl

                         

                        close

                        Lista życzeń