MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Zakupy

JAK KUPOWAĆ

Zakupy online, są proste i wygodne, dlatego zyskują coraz więcej entuzjastów. Aby znaleźć idealne buty, nie musimy już biegać po galerii handlowej. Zamiast tego siadamy na kanapie, otwieramy stronę interesującego nas sklepu, ustawiamy filtry i widzimy wyłącznie interesujące oferty. Dopasowując się do najnowszych trendów oraz potrzeb naszych Klientów, sklep internetowy BOTIMO.pl daje możliwość szybkiego i wygodnego zakupu wybranego produktu. Staramy się, aby proces zakupowy był dla Klientów jak najbardziej intuicyjny i przyjazny.

 

Obuwie

1. Wyszukaj produkt


W sklepie internetowym BOTIMO.pl możesz skorzystać z dwóch opcji znalezienia produktu: poprzez kategorie umieszczone w górnym menu lub poprzez specjalną wyszukiwarkę, która umożliwia szybkie wyszukiwanie asortymentu za pomocą symbolu produktu.



Rozmiar

2. Wybierz swój rozmiar


Dobranie odpowiedniego rozmiaru jest bardzo ważnym elementem i wymaga dokładnego określenia kilku wymiarów naszej stopy. Źle dobrany rozmiar, może być źródłem dyskomfortu dlatego sugerujemy pozostanie przy zazwyczaj wybieranym rozmiarze.





Koszyk

3. Dodaj do koszyka

Przez kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka” następuje wybór towaru w wybranym przez Ciebie rozmiarze. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do nowej karty, w której znajdziesz podsumowanie swojego koszyka. Dodanie produktów do koszyka nie powoduje ich rezerwacji.



Forma dostawy

4. Wybierz formę dostawy


Dostawa realizowana jest na terenie Polski przez firmę InPost. Opcja Paczkomaty InPost dostępna jest tylko i wyłącznie przy wyborze formy płatności przedpłata.

Sprawdź dostępne opcje dostaw



Wysyłka

5. Podaj dane do wysyłki


Podaj nam swoje imię i nazwisko oraz adres do wysyłki, pod który dostarczymy Twoje zamówienie. Pamiętaj, żeby podać również poprawny numer telefonu dla kuriera i adres e-mail, na który wyślemy link do śledzenia paczki.



Złożenie zamówienia

6. Złóż swoje zamówienie


Na podany adres e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia z jego numerem oraz dokument sprzedaży. Numer ten będzie Ci pomocny przy kontakcie z obsługą sklepu internetowego. W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

DOSTAWA


Dostawa realizowana jest na terenie Polski przez firmę InPost. Wysyłki relizowane są za pomocą Paczkomatów dostępnych tylko przy przedpłacie oraz Kuriera dostępnego przy przedpłacie oraz za pobraniem. 
Przy zakupach o wartości min. 299.99 zł wysyłka jest darmowa.

Zamówienia złożone do 12:00 w dni robocze wysyłami tego samego dnia. Czas realizacji zamówienia od złożenia, do dostarczenia obuwia zwykle wynosi od 1 do 2 dni roboczych. 
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, niedziele oraz święta, rozpatrywane są następnego dnia roboczego.

CENNIK DOSTAW

InPost Paczkomat
PRZEDPŁATA POBRANIE
do 299.99 PLN 11,50 PLN X
od 299.99 PLN 0 PLN X

 

InPost Kurier
PRZEDPŁATA POBRANIE
do 299.99 PLN 13,20 PLN 15 PLN
od 299.99 PLN 0 PLN 0 PLN



PŁATNOŚĆ

Zamówienia w sklepie internetowym BOTIMO.pl można opłacić na kilka sposobów:
- płatność online za pomocą operatora Przelewy24 (płatność kartą, przelew internetowy, BLIK)
- przelew tradycyjny
- płatność u kuriera InPost przy odbiorze (pobranie).

Dane do przelewów tradycyjnych: 
BOTIMO Sp. z o.o.
Stanisław Dolny 312A
48 1020 1433 0000 1402 0186 0899

Płatności internetowe w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne dzięki operatorowi Przelewy24.

 




ZWROT

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać paczkę poprzez usługę szybkiezwroty.pl Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy BOTIMO.pl

 




1. Przygotuj paczkę


Włóż oryginalnie zapakowany produkt do pudełka. Uzupełnij dołączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu) i włóż go do kartonu razem ze zwracanymi produktami.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór tutaj: 

  POBIERZ FORMULARZ ZWROTU








2. Odeślij przesyłkę


1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl
2. Wybierz sklep BOTIMO.
3. Wypełnij formularz na stronie
4. Nadaj paczkę w paczkomacie InPost.

Koszt odesłania zwracanego produktu poprzez szybkiezwroty.pl ponosi BOTIMO.pl. W przypadku wyboru innych sposobów odesłania towaru koszty ponosi nadawca.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).

ADRES DO ZWROTÓW:
BOTIMO Sp. z o.o.
Stanisław Dolny 312A
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
TEL: +48 534 428 836






3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Pieniądze zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności lub na inne konto podane na formularzu.

Gdy środki zostaną już wysłane na Twoje konto, otrzymasz od nas powiadomienie na swój adres e-mail.




WYMIANA

Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu wcześniej zamówionego towaru oraz na dokonaniu ponownego zakupu poprzez złożenie nowego zamówienia. Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy BOTIMO.pl 




1. Dokonaj zwrotu


W naszym sklepie internetowym wymiana towaru polega na zwrocie wcześniej zamówionych produktów i złożeniu nowego, oddzielnego zamówienia.

Dokonaj zwrotu zgodnie z procedurą opisaną powyżej oraz złóż nowe, niezależne zamówienie.




2. Złóż nowe zamówienie


Zamówienie możesz złożyć w każdej chwili nawet jeżeli nie dokonałeś jeszcze zwrotu wcześniej zamówionego towaru. W nowym zamówieniu wybierz interesujący Cię rozmiar, kolor lub model.

Pamiętaj, że musisz opłacić nowe zamówienie przelewem (za pomocą operatora Przelewy24) lub przy odbiorze.





Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego pod numerem:

+48 534 428 836

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

lub na adres e-mail: sklep@botimo.pl



ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM BOTIMO.pl:


Szanowni Państwo, każdy klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa Towar w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego BOTIMO.pl, niezależnie od formy dostawy lub odbioru Towaru, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów; dodatkowych kosztów związanych z wyborem przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru w inny sposób niż ten sugerowany przez sprzedającego; kosztów związanych z odpowiedzialnością Konsumenta za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od dnia objęcia Towaru stanowiącego przedmiot tej umowy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedawcy, przed upływem tego terminu, odpowiedniego oświadczenia klienta.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Konsument zobowiązany jest do odesłania zakupionych Towarów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Bezpośrednie koszty odesłania Towarów ponosi Konsument. Zwracany Towar powinien zostać odesłany na adres BOTIMO Sp. z o.o. Stanisław Dolny 312A 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

Zwrot płatności na rzecz Konsumenta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Sprzedający może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument w oświadczeniu o odstąpieniu wskaże wyraźnie inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (np. za transport). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

8.    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1.      Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

8.2.      Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

8.3.      Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

8.4.      W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

8.5.      Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.6.      Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Stanisław Dolny 312A, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

8.8.      Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8.9.      Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

  • W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8.10.    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

8.11.    Zawarte w niniejszym punkcie 8. Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy lub Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9.    POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

9.1.      Niniejszy punkt 9. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9.2.      Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

9.3.      Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

9.4.      Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

9.5.      Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

9.6.      Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.



  POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

  POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

REKLAMACJE

Zakupione przez Państwa obuwie objęte jest 24-miesięcznym okresem gwarancji producenckiej, liczonym od daty sprzedaży towaru.




1. Przygotuj paczkę


Zapakuj starannie reklamowany produkt do pudełka, a następnie wydrukuj i dołącz do przesyłki wypełniony druk reklamacyjny. 

Wzór druku reklamacyjnego możesz pobrać tutaj: 

 POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY





2. Odeślij przesyłkę

ADRES DO REKLAMACJI:
BOTIMO Sp. z o.o.
Stanisław Dolny 312A
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
TEL: +48 534 428 836

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).





3. Poczekaj na decyzję

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego obuwia.

Gdy reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona, poinformujemy Cię o naszej decyzji.






Obuwie, które Państwo zakupiliście, należy do najmodniejszych kolekcji wzorniczych o modnej kolorystyce i wykończeniu. Charakteryzuje się ono dużą wygodą. Na wierzchy zastosowano szlachetne skóry naturalne licowe, welurowe, zamszowe, nubukowe, lakierowanie, dlatego też nasze buty wymagają dbałości i systematycznej konserwacji. Obuwie z podszewką skórzaną, bez podszewki lub na podszewce skórzanej może farbować, co nie stanowi wady. 

Należy pamiętać, że Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru tylko, jeżeli istniały one w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili. W szczególności odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona w wypadku uszkodzeń mechanicznych, wynikających między innymi z nieprawidłowego użytkowania Towaru, braku konserwacji lub nieprawidłowej konserwacji. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za normalne zużycie Towaru (np. zelówek, fleków, wyściółki) oraz uszkodzenia powstałe na skutek ścierania (np. podeszwy czy sznurowadła). Ponadto sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.


6.    REKLAMACJA PRODUKTU

6.1.   Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

6.2.      Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

6.3.      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.4.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.6.      Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Stanisław Dolny 312A, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca.

6.7.      Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.


7.    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1.      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2.      Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

7.3.      Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

7.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumer/odr dostępna jest platforma internetowa systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platfrma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem komplekswoej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rostrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej plaformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php

-10%
na pierwsze zakupy

Zapisz się do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco.
Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach w sklepie botimo.pl

Zarejestruj się już teraz

Czarne mokasyny skórzane Stagórs
Brązowe czółenka skórzane stagórs
Białe botki letni z czarnym łańcuchem
Czarne sneakersy Kampa
Instagram
Białe sneakersy AGA
Staralfur
Białe snekaersy skórzane aga
Nubukowe botki beżowe kampa
do góry