MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Zakupy

JAK KUPOWAĆ

Zakupy online, są proste i wygodne, dlatego zyskują coraz więcej entuzjastów. Aby znaleźć idealne buty, nie musimy już biegać po galerii handlowej. Zamiast tego siadamy na kanapie, otwieramy stronę interesującego nas sklepu, ustawiamy filtry i widzimy wyłącznie interesujące oferty. Dopasowując się do najnowszych trendów oraz potrzeb naszych Klientów, sklep internetowy BOTIMO.pl daje możliwość szybkiego i wygodnego zakupu wybranego produktu. Staramy się, aby proces zakupowy był dla Klientów jak najbardziej intuicyjny i przyjazny.



1. Wyszukaj produkt


W sklepie internetowym BOTIMO.pl możesz skorzystać z dwóch opcji znalezienia produktu: poprzez kategorie umieszczone w górnym menu lub poprzez specjalną wyszukiwarkę, która umożliwia szybkie wyszukiwanie asortymentu za pomocą symbolu produktu.





2. Wybierz swój rozmiar


Dobranie odpowiedniego rozmiaru jest bardzo ważnym elementem i wymaga dokładnego określenia kilku wymiarów naszej stopy. Źle dobrany rozmiar, może być źródłem dyskomfortu dlatego sugerujemy pozostanie przy zazwyczaj wybieranym rozmiarze.







3. Dodaj do koszyka

Przez kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka” następuje wybór towaru w wybranym przez Ciebie rozmiarze. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do nowej karty, w której znajdziesz podsumowanie swojego koszyka. Dodanie produktów do koszyka nie powoduje ich rezerwacji.





4. Wybierz formę dostawy


Dostawa realizowana jest na terenie Polski przez firmę InPost. Opcja Paczkomaty InPost dostępna jest tylko i wyłącznie przy wyborze formy płatności przedpłata.

Sprawdź dostępne opcje dostaw





5. Podaj dane do wysyłki


Podaj nam swoje imię i nazwisko oraz adres do wysyłki, pod który dostarczymy Twoje zamówienie. Pamiętaj, żeby podać również poprawny numer telefonu dla kuriera i adres e-mail, na który wyślemy link do śledzenia paczki.





6. Złóż swoje zamówienie


Na podany adres e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia z jego numerem. Numer ten będzie Ci pomocny przy kontakcie z obsługą sklepu internetowego. W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą.

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ


Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny/dobę i 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, niedziele oraz święta, rozpatrywane są następnego dnia roboczego. Prosimy, aby dokonywali Państwo zakupów z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Sklep BOTIMO.pl dokłada wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej i w jak najkrótszym czasie, ale minimalny czas realizacji zamówienia od momentu złożenia zamówienia do odbioru butów przez klienta wynosi 2-3 dni robocze.

 




DOSTAWA

Dostawa realizowana jest na terenie Polski przez firmę InPost. Istnieją dwie opcje dostawy:
- Kurier InPost 0 PLN
- Paczkomaty InPost 0 PLN

Opcja Paczkomaty InPost  dostępna jest wyłącznie przy wyborze formy płatności przedpłata.









PŁATNOŚĆ

Płatności internetowe w BOTIMO.pl są całkowicie bezpiecznie dzieki naszemu partnerowi PRZELEWY 24. 

Zakupy w naszym sklepie możesz opłacić poprzez: 
- Serwis PRZELEWY 24 (blik, karta kredytowa, przelew natychmiastowy)
- za pobraniem (płatność u kuriera InPost przy odbiorze).

 

ZWROT

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać paczkę lub dokonać zwrotu w dowolnym salonie w całej Polsce w ciągu 14 dni. Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy BOTIMO.pl

 




1. Przygotuj paczkę


Włóż oryginalnie zapakowany produkt do pudełka. Uzupełnij dołączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu) i włóż go do kartonu razem ze zwracanymi produktami.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór tutaj: 

  POBIERZ FORMULARZ ZWROTU








2. Odeślij przesyłkę


1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl 
2. Wybierz sklep BOTIMO.
3. Wypełnij formularz na stronie
4. Nadaj paczkę w paczkomacie InPost.

Jeśli nie masz w pobliżu paczkomatu, skontaktuj się z nami. Zamówimy dla ciebie kuriera. 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).

Koszt odesłania zwracanego produktu poprzez szybkiezwroty.pl ponosi BOTIMO.pl





3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Pieniądze zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności lub na inne konto podane na formularzu.

Gdy środki zostaną już wysłane na Twoje konto, otrzymasz od nas powiadomienie na swój adres e-mail.



WYMIANA

Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu wcześniej zamówionego towaru oraz na dokonaniu ponownego zakupu poprzez złożenie nowego zamówienia. Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy BOTIMO.pl 




1. Dokonaj zwrotu


W naszym sklepie internetowym wymiana towaru polega na zwrocie wcześniej zamówionych produktów i złożeniu nowego, oddzielnego zamówienia.

Dokonaj zwrotu zgodnie z procedurą opisaną powyżej oraz złóż nowe, niezależne zamówienie.




2. Złóż nowe zamówienie


Zamówienie możesz złożyć w każdej chwili nawet jeżeli nie dokonałeś jeszcze zwrotu wcześniej zamówionego towaru. W nowym zamówieniu wybierz interesujący Cię rozmiar, kolor lub model.

Pamiętaj, że musisz opłacić nowe zamówienie przelewem (za pomocą operatora Przelewy24) lub przy odbiorze.





Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego pod numerem:

+48 534 428 836

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

lub na adres e-mail: sklep@botimo.pl



ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM BOTIMO.pl:


Szanowni Państwo, każdy klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa Towar w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego BOTIMO.pl, niezależnie od formy dostawy lub odbioru Towaru, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów; dodatkowych kosztów związanych z wyborem przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru w inny sposób niż ten sugerowany przez sprzedającego; kosztów związanych z odpowiedzialnością Konsumenta za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od dnia objęcia Towaru stanowiącego przedmiot tej umowy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedawcy, przed upływem tego terminu, odpowiedniego oświadczenia klienta.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Konsument zobowiązany jest do odesłania zakupionych Towarów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Bezpośrednie koszty odesłania Towarów ponosi Konsument. Zwracany Towar powinien zostać odesłany na adres BOTIMO Sp. z o.o. Stanisław Dolny 312A 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

Zwrot płatności na rzecz Konsumenta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Sprzedający może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument w oświadczeniu o odstąpieniu wskaże wyraźnie inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (np. za transport). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA LUB NA ODLEGŁOŚĆ NIE PRZYSŁUGUJE KONSUMENTOWI W ODNIESIENIU DO UMÓW:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzhelu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie ozstało otwarte po dostarczeniu,

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaną nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,

h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niże te, których Konsument żądał, lub dostarczenia rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,j)o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

k) zawartej w drodze aukcji publicznej,

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

m) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.



  POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

  POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI


REKLAMACJE

Zakupione przez Państwa obuwie objęte jest 24-miesięcznym okresem gwarancji producenckiej, liczonym od daty sprzedaży towaru.




1. Przygotuj paczkę


Zapakuj starannie reklamowany produkt do pudełka, a następnie wydrukuj i dołącz do przesyłki wypełniony druk reklamacyjny. 

Wzór druku reklamacyjnego możesz pobrać tutaj: 

 POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY





2. Odeślij przesyłkę


Wyślij przesyłkę na adres, BOTIMO Sp. z o.o. Stanisław Dolny 312A 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

Jeśli nie chcesz ponosić kosztów przesyłki, skontaktuj się z nami, zamówimy dla ciebie kuriera.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).





3. Poczekaj na decyzję

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego obuwia.

Gdy reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona, poinformujemy Cię o naszej decyzji.






Obuwie, które Państwo zakupiliście, należy do najmodniejszych kolekcji wzorniczych o modnej kolorystyce i wykończeniu. Charakteryzuje się ono dużą wygodą. Na wierzchy zastosowano szlachetne skóry naturalne licowe, welurowe, zamszowe, nubukowe, lakierowanie, dlatego też nasze buty wymagają dbałości i systematycznej konserwacji. Obuwie z podszewką skórzaną, bez podszewki lub na podszewce skórzanej może farbować, co nie stanowi wady. 

Należy pamiętać, że Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru tylko, jeżeli istniały one w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili. W szczególności odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona w wypadku uszkodzeń mechanicznych, wynikających między innymi z nieprawidłowego użytkowania Towaru, braku konserwacji lub nieprawidłowej konserwacji. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za normalne zużycie Towaru (np. zelówek, fleków, wyściółki) oraz uszkodzenia powstałe na skutek ścierania (np. podeszwy czy sznurowadła). Ponadto sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.



REKLAMACJA TOWARÓW ZAKUPIONYCH ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO BOTIMO.pl:


I. Reklamacja Towarów zakupionych przez Konsumenta

1. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie przepisy Kodeksu cywilnego. 

2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu wady Towaru uregulowana jest w przepisach art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.

3. Jeżeli Towar ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towary na wolny od wad lub usunięcia wady. Konsument może zamiast proponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru pozostaje do wartości Towaru bez wady, Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

4. Jeżeli Towar ma wadę, Konsument może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

5. Zgodnie z art. 561(3) Kodeksu cywilnego koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.

6. W celu usprawnienia obsługi i zapewnienia jej najwyższej jakości, prosimy o dołączenie dowodu zakupu do reklamowanych Towarów. W celu usprawnienia obsługi reklamacyjnej prosimy również o wypełnienie i dołączenie do reklamowanego Towaru formularza reklamacyjnego, do którego link podano na końcu Regulaminu na stronie www.botimo.pl/regulamin W przypadku odstąpienia od umowy z tytułu wad Towaru, prosimy o załączenie formularza odstąpienia, do którego link podano na końcu Regulaminu na stronie www.BOTIMO.pl

7. Zgodnie z art. 568 Kodeksu cywilnego, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna rzeczy ruchomej zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzecz Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Przy czym bieg powyższego terminu nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzedzającym. W tym również terminie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wadt, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

8. W przypadku wykonywania roszczeń lub uprawnień z tytułu rękojmi, reklamacje należy składać na adres Salonu, z którego Towar został wysłany lub odebrany. Reklamacje można tez składać osobiście w Salonach prowadzonych przez Sprzedającego. Adresy Salonów podane są na stronie www.BOTIMO.pl.pl.

9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Konsument poinformowany zostanie przez Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku zgłoszenia przez Konsumenta żądania wymiany Towaru na wolny od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, brak ustosunkowania się Sprzedającego do żądania w terminie określonym w zdaniu pierwszym oznacza uznanie żądania za uzasadnione.

10. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności prosimy o zwrócenie uwagi na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, do otwarcia przesyłki powinno dojść w obecności kuriera lub pracownika operatora pocztowego, po czym – w wypadku uszkodzenia Towaru – należy sporządzić protokół szkody z udziałem kuriera lub pracownika operatora pocztowego oraz skontaktować się ze Sprzedawcą.

11. Okres gwarancji na Towar wynosi 24 miesiące, licząc od daty sprzedaży Towaru.

II. Reklamacja Towarów zakupionych przez Klientów, którzy nie są Konsumentami

1. W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest Konsument, Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi (art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).



-10%
na pierwsze zakupy

Zapisz się do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco.
Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach w sklepie botimo.pl

Zarejestruj się już teraz

Czarne mokasyny skórzane Stagórs
Brązowe czółenka skórzane stagórs
Białe botki letni z czarnym łańcuchem
Czarne sneakersy Kampa
Instagram
Białe sneakersy AGA
Staralfur
Białe snekaersy skórzane aga
Nubukowe botki beżowe kampa
do góry